Sjuk igen... och så redovisning...

Så händer det igen ^o)

När jag vaknade i onsdags kände jag mig typ orkeslös. Jag fick ju en del onda aningar då, men i och med att jag hade en del att göra så åkte jag in till skolan, jag skulle ju ändå bara sitta framför en dator där.

Det går rätt bra, fram tills lunch, då jag känner mig helt utmattat och inte har någon aptit alls. Det slutar med att jag knappt rör min matlåda utan bara sitter och stirrar ut genom fönstret i typ en halvtimme.

Efter detta så mår jag dock mycket bättre och jag låter någon beta-testa mitt C++-projekt.

När jag så småningom åker hem så är jag än en gång helt utmattad, vilket resulterar i att jag klär på mig så mycket kläder jag kan (då jag är halvt förfrusen) och lägger mig för att vila, samt slår på tv:n. Jag vaknar väl nästa gång runt 21, då jag går upp och tar en värktablett för att sedan lägga mig igen. Vaknar nästa gång strax efter midnatt, då jag går och borstar tänderna och sedan lägger mig igen.

När jag vaknar på torsdagen mår jag sådär på morgonen, men när jag anländer i skolan mår jag faktiskt toppenbra. Aptiten är medioker, men det rullar på. Sedan när jag kommer hem mår jag än en gång skit, men drar en vända till affären för att inhandla lite förnödenheter. När jag kommer hem blir det att lägga sig igen med max påklädnad. Då ligger jag och halvsover resten av kvällen utan att vakna till på riktigt igen förrän runt klockan två på natten ungefär. Då blir det att borsta tänderna och lägga sig... igen ><

Hurra, då har jag alltså sovit bort två dagar.

Sedan idag var det redovisning. Det gick väl bra tror jag. Jag är väl inte direkt missnöjd med mitt projekt, men det finns ju ganska mycket kvar att önska. Jag har lärt mig lite C++ och implementation av FMOD ^^' och sedan så funderar jag eventuellt på att bygga vidare på någon av mina funky battle-teman för att se vilken potential den skulle ha och hur det skulle låta med lite dugliga sample-bibliotek ^o)

Nu mår jag iallafall bättre... men jag saknar min Mona ;__;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0