Deadline nådd

Idag var det dags för inlämning av examensarbetet. Vi missade visst deadlinen med 20 minuter, p.g.a. att vissa saker skulle fixas in i det sista, men det löser väl sig antagligen.

Idag har det då varit tok-crunch för att göra klart så mycket som möjligt och göra allting så presentabelt som möjligt. Däribland så slängde jag ihop en splash-screen till Dynamite Mole.

Jag hade egentligen inte tänkt att ha någon splash-screen, då logotypen står på huvudmenyn, men då jag gjorde en splash-screen till Br00t4l Qwest (för att jag istället valde att inte ha någon logotyp i huvudmenyn) och programmeraren ville göra som vi gjort med Br00t4l Qwest i Dynamite Mole, så gjorde jag ett litet omarrangemang av box-arten, som blev såhär:

 

Den är kanske inte riktigt final-final men något sånär iallafall.

Efter detta så väntar nu en massa dokumentation, reflektionsskrivande och allmän byråkrati, sedan blir det väl att arbeta spelen helt färdiga så att de faktiskt kan släppas för allmänheten på Xbox LIVE Marketplace.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jajamensan! Originalverket släppt nu. Så nu är det bara att ragga fans. ;) Känns rätt skönt att ha ett eget material, samt att faktiskt komma igång med låtskrivandet. Det har ju legat och gnagt länge nu faktiskt. Känner att vi hittat vårt eget sound nu dessutom, som passar oss.



Lycka till med examensarbetet, hoppas verkligen ni får utdelning för allt slit! :)

2010-05-17 @ 22:23:15
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0