Mer musik 2011: Diverse embeds och liknande

Det var med stor upprymdhet som jag upptäckte att Protest the Hero äntligen har släppt ett ljudande smakprov från deras kommande Scurrilous:

 

Låten heter "C'est La Vie" och för den som hört deras föregående release så är det inget stilistiskt överraskande, men en likväl angenäm lyssning. Jag är inte det minsta mindre entusiastisk inför att Scurrilous når skivbutikerna.

 


 

Siten ARTISTdirect.com har ytterligare ett smakprov i form av låten "Your Everyday Disaster" från Darkest Hour's kommande The Human Romance och kan lyssnas på om man följer denna länk...

 


 

...och det är visserligen ingen nyhet, men jag hade inte sett det förut, men det har faktiskt släppts video i hygglig kvalitet från The Haunteds framträdande av "No Ghost" på P3 Guldgalan:

 

 

"No Ghost" kommer från The Haunted's, redan färdiginspelade och kommande album, Unseen. Dock är inte något officiellt release-datum satt, så vitt jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0