Musik 2011: Arch Enemys nya finns att streama

För en gångs skull vet jag inte riktigt vilket ämne jag skall välja att blogga om, men med tanke på gårdagens överdådiga utläggning så är det väl lika bra att kompensera det med att hålla dagens/kvällens inlägg kort och koncist.

Jag tänkte iallafall ta tillfället i akt att påpeka att Arch Enemys nya album Khaos Legions mer eller mindre finns att streama i sin helhet på deras myspace.

Hur länge kommer att vara på detta viset är okänt, då det redan har pågått i ett par dagar, men albumet har redan släppts i Europa och när morgondagen gryr i Amerika kommer den även att vara tillgänglig där.

I och med att Arch Enemy inte spelar samma musik som de gjorde 1996, vilket alltid är på gott och ont, är det ju trevligt att via legitima kanaler få ett litet smakprov på vad Arch Enemy anno 2011 låter som, så de som är intresserade bör definitivt passa på.

Någon närmare personlig genomgång besparar jag eventuella läsare, då det förhoppningsvis ändå kommer att kunna komma fler lite mer ingående inlägg om andra ämnen de kommande dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0