Asteroid Capture redo att skickas in och BTH hype:ar

Nu är Asteroid Capture, efter lite mindre tweakande, redo att kunna lämnas in till XBCC för peer review igen. Med lite tur så kommer det inom kort kunna finnas uppe för trial och försäljning på Xbox LIVE Marketplace.

BTH, som inte är sen på att försöka ta del av (samt bidra till) hype:en har än en gång publicerat en artikel på Digitala Mediers hemsida.

Jag måste säga att det är lite fett att ha sin box-art (som jag anser är bland det artistiskt bästa jag lyckats åstadkomma under min korta tid som grafiker) klistrad på förstasidan XD

Men vad som är ännu fetare är att om och när spelet godkänns så kommer det ju för mig att markera min debut som tv-spelsgrafiker och tillika tv-spelsmusikkompositör. Så ja, nu är det bara att hålla tummarna, vänta och se ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0