SGA2010 - Lite uppföljning

BTH.se har nu iallafall lyckats uppmärksamma att några av deras (numera före-detta) studenter kammade hem ett pris på årets Swedish Game Awards.

De skrev dock ingen egen artikel om det utan länkade till den artikel blekingeupplevelseindustri.se skrev i veckan efter att de ringde upp mig på mobilen och gjorde en kort telefonintervju. Kan ju tillägga att jag var föga beredd på detta och trodde först att det var någon telefonförsäljare som ringde och beredde mig på att så fort jag skulle få en syl i vädret leverera ett "tack, men jag är inte intresserad". Som tur är valde jag att faktiskt lyssna på vad mannen i luren hade att säga.

Br00t4l Qwest går väl sakteligen mot fullbordan, allt eftersom de sista vassa kanterna akteligen poleras bort, så förhoppningsvis går det att kungöra dess release inom en överskådlig framtid (bör väl smidas medan det eventuella järnet är varmt ^^')

Jag avslutar med ett foto på det fina diplomet vi fick på galan ^^'

Tyvärr fick vi dock bara ett diplom att dela på alla tre... ><'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0