Flygning och flyktförsök...

Tillbaka i Karlshamn igen. Flygningen gick utan komplikationer, förutom att jag blev tvungen att svepa min halvliters energidryck som jag kom på att jag hade i väskan, då flygplatsernas säkerhetskontroller brukar vara rätt kinkiga när det kommer till medhavande av suspekta vätskor. Valet av färdmedel resulterade även i att det fina våffeljärn jag fått fick vara kvar i Märsta för stunden ><

När jag väl anlände på Ronnebys Flygstation (notera flygSTATION, inte flygPLATS), så var det lite Karlshamnsfolk som väntade på att skjutsa en annan Karlshamnbo till Karlshamn, så jag fick mig en liten skjuts till Karlshamn jag med. Score! Detta resulterade i att jag var framme i Karlshamn innan bussen som skulle ta mig till Ronnebys resecentrum från flygplatsen ens hade anlänt. Dock fick jag vänta i Karlshamn i 1½ timme på Svängstabussen p.g.a. detta, men oh well.

När jag kom hem var allt som sig bör. Den fina lilla... eller ja... ganska stora, diskhögen hade inte magiskt diskat sig själv. Frank hade inte rymt, men han hade nog allt försök, då hans lilla orange:a rör-thingie var placerad i matskålen och lagd som om han hade försökt använda den för att klättra upp på hjulet. He never learns *-)

Frank, the one and only.

Och visst ser det väl ut som om han försöker dölja något? ^o)

Kommentarer
Postat av: Mona

När har han INTE något att dölja? XD

2009-03-01 @ 19:10:10
URL: http://mizzitch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0